hos M

hej igen!
orkade inte gå på F fest. jag vill hellre vara med pojkvännen ( älskar er tjejer också). vi är ensamma i M lägenhet. så han ordnade dricka. har sovmorron imorn så jag kanske går på dom första lektionerna. man måste ju visa sig lite i skolan. jag har prov på den sista lektionen imorn så jag tror jag ska skippa den. kan inget om... vad var det vi hade prov i nu igen? typ revolution elr nåt. ska nog hem senast halv tolv ikväll. morsan ville det. blir så j*vla sur på henne ibland. men det bra är att hon satt in 3200 till på mitt konto. så nu kan jag shoppa lite mer. asså seriöst, jag är fan beroende av kläder. men det är alla, right ? men nu ska vi fortsätta dricka. vill bli full innan jag kmr hem till morsan. annars pallar jag inte med henne.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0