fjortis? nej!

hej hej, kom precis hem från skolan. måste bara berätta vad som har hänt i skolan. när jag gick i korridoren så kom några små tjejer i åttan fram till mej och kallade mej fjortis!!! man ba ursäkta!? bara för att man använder ganska mkt smink, dricker & röker betyder det inte att man är en fjortis. kan inte alla bara fatta det!
aja, efter det så hade jag no. vi fick tillbaka våra prov idag. asså typ alla i min klass fick mvg medans jag fick g. jag fattar inte hur alla kan vara så smarta. jag ska förbättra mej på nästa prov. men nu orkar jag inte skriva mer om skolan blir bara förbannad då.
nu är jag hemma hos L. det var jätte länge sen vi träffades. vi ska snart dra till plattan och träffa några andra.
//E

Kommentarer
Postat av: chloe

Det här måste vara en fejkblogg, ingen kan väl ha så tragiskt liv!

Ja ja, kul läsning att ha som tidsfördriv iaf!

Eller så är du en fjortis som leker lite ball och skryter med märken du handlat mm, men alla gör ju som de vill.

2008-10-16 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0