Slappdag

Jag och H är hemma hos mig. Pratar, målar naglarna och se på Top model(ispelat). Har sovmorgon imorn så H kanske sover över. Hoppas. J ringde och sa att han skulle på nån fest i helgen hos nån kille och undra om jag ville följa med. Sååå söt. Så jag och några kompisar och J såklart ska dit. Vet inte riktigt vart det är. I skolan så var det en tjej som kallde mig för en bitch. Hatar henne. Hon går i min parallelklass. Ska få skolan emot henne eftersom jag är såå poppis och hon är verklige en wannabe. INGEN kallar mig för en bitch. INGEN!!!!!!!! Jaja hon ska få sitt straff. Haha. Skriver lite senare. Puss puss!!!!!!!!!!

//F
Glömde att skriva att jag ska ha fest ikväll. Kom gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0