Godmorgon !!

Har bestämt mej för att gå till skolan idag! Vi börjar ändå 11 åh slutar typ 3, så det är bara två timmar.. Men det är asjobbigt att gå upp såhär tidigt ... Men det behövs ju för annars hinner man inte göra sig iordning + allt annat man vill hinna med. Iofs spelar det ju ingen roll om jag kommer för sent, men min mattelärare blir alltid jättearg o skäller ut mej, så jag orkar inte komma sit o lyssna på hans tjat.. När man inte kommer alls så är det ju mamma & pappa som får ta det !! De säger aldrig till mej, skönt eller hur? De typ bara frågar vrf jag inte varit i skolan, o då är det bara att säga att alla var taskiga, så bryr de sig inte !! Ojj, kom på att jag har engelskaläxa tills idag, men skitsamma, det är ändå min mentor & hon vet ju redan hur stökig jag är !! Har kollat in en sida som gör om allt man skriver till "fjortisspråk" så jag tänkte skriva med det från och med NU!
jaJa, men d e jUH zå d E.... *ler* idag MÅzte ja bA vejkliGeN Gå te zKoLan, har iNte Varit På eN Enda lektIon typ deN här veKKaN. *ler* tänKtE ha på Mej typ lite kläder Ja typ köPte i typ zkhlM På giNAtricot..... *skrattar* ett Linne däriFjån I allA falL!!! meN nu ZkA ja Ba Gå! *ler* puzz... /H

Om ni inte fattade så är ni helt klart inga fjortisar, bara typ wannabes, o sånna är inte kul att vara med !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0