Lite om mej.

Namn: H
Piercingar:
Öronen & naveln såklart
Tatueringar:
Längd:
Perfekt  ! 170 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blondin så FIN!
Är du kär i någon: är kär i alla
Önskar du att du bodde någon ananstans: nä bor redan i stan.
Tänker du på självmord: orka tänka
Tycker andra att du är attraktiv: JAAAA!?
Dricker du alkohol: ja
Använder du droger: nej
Röker du: berätta inte för min mamma
Vilket shampoo använder du: ett från Kérastase kostar typ 500 kr tror jag.
Vilken parfym använder du: Kate Moss eller nåt annat.. Har ju ganska många....
Vad är du rädd för: allt äckligt.. Pervon, spindlar, ni fattar!
Gillar du att tvätta: Nej?!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja det är härligt.. <3

SENASTE..
Film du hyrde:
 nån med Paris Hilton tror jag.. Brukar inte hyra film, om jag frågar, så köper pappa.
Film du köpte: Vet inte, det är så många....
Låten du lyssnade på: JUST DANCE! <3
Låten du hade på hjärnan: I kissed a girl
Personen du ringde: S
Tv program du tittade på: Top Model
Personen du tänkte på: Nån snygg kille!! <33

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Åh, det är många ggr det!
Hjärtan brustit på grund av dig: Typ som på förra frågan!
Gånger du varit med i tidningen: har ju varit med nåra gånger.. typ 5
Ärr du har på kroppen: Inga på utsidan!
Gånger ditt hjärta brustit: hemligt !

.senaste:
Bok du läste:
tänkte att jag skulle få G på provet, så min "ÄLSKADE" So-bok
Personen du fick mail av: min syrra (hon bor i New York)
Personen du fick brev av: brukar bara få typ tidningar & typ massa annat på  posten, men inga brev!
Personen du fick sms av: S
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
 senast syrran var hemma.. nåt halvår sedan, typ!
Saken du köpte: solpuder!, LV väska + mer
Vad har du gjort idag: "håltimme" o shoppat!
Var det kul: När är shopping inte kul? Okej, kanske inte är kul för sånna som är fattiga, men jag är rik! 
Hur tidigt stiger du upp: vid 11
Gillar du att slåss: Catfight? Det är en vanesak!
Vad ska du göra idag: mysa med tjejerna /kanske nåra killa osså!
Är du seriös: det händer!
Vad är du allergisk mot: töntar + wannabe fjortisar (hatar när de härmar mej!)
Var har du ont: i huvudet.. pallar inte tänka
Använder du hårspray: men vilken fråga?! Så klart!
Kan du stå på händer: nä har kunnat, men jag är sjukt vig!
Favorit serie: gossip girl

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN HELLSTRÖM!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vilka är de?
Salt eller socker: klarar inte att äta, är sååå tjock
Gillar du ketchup: hallå? klarar inte att äta!
Är du glad nu: Är jag väl oftast!
Var du glad igår: Tror jag nog!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: borde jag det?
Vad dansar du till: JUST DANCE!
Stockholm är: mitt hem!
Göteborg är: utanför Stockholm. (där vill man inte bo!)
Kan du sjunga: ja, jag sjunger bäst o HÖGST!
Mer värt än guld: vännerna
Spaghetti eller makaroner: Klarar inte att äta!
Ett land jag helst vill besöka: min syrra i USA!


// H

2008-10-14 @ 17:54:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


shoppat klart

kom precis hem ( efter förra inlägget). vi shoppade inte sålänge för jag är jätte trött. köpte bara en canada goes väst, en cloée parfym, en mascara & en fred perry tröja.är fortfarande kvar på nk, hon behövde köpa mer kläder & smink. nu orkar jag inte blogga mer. ska försöka gå till skolan imorn, om jag orkar.
// E

2008-10-14 @ 17:11:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)


lite om mej

Namn: E...
Piercingar: Öronen
Tatueringar: ja, en
Längd: 168cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blondin
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: i U.S.A
Tänker du på självmord: nej, inte ofta
Tycker andra att du är attraktiv: ja, såklart
Dricker du alkohol: ja
Använder du droger: nej
Röker du: ja
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: dior
Vad är du rädd för: småkryp
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja

SENASTE..
Film du hyrde:
Pledge This med paris hilton
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: just dance<3
Låten du hade på hjärnan: i don´t want to be
Personen du ringde: M
Tv program du tittade på: top model
Personen du tänkte på: alltid M <333

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 räknar inte
Gånger ditt hjärta brustit: en gång
Hjärtan brustit på grund av dig: för många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 5 tror ja
Ärr du har på kroppen: 4

SENASTE..
Bok du läste:
läser bara tidningar
Personen du fick mail av: ja vennne
Personen du fick brev av: ja venne, tjejer som vill bli min kompis
Personen du fick sms av: F
Gången hela din familj åt middag tillsammans: en vecka sen, ( min pappa jobbar mkt utomlands)
Saken du köpte: Kläder
Vad har du gjort idag: skolan ett tag, vart med pojkvännen & shoppat
Var det kul: Ja, allt förutom skolan
Hur tidigt stiger du upp: idag kl 10 ( orkade inte gå upp kl 7 )
Gillar du att slåss: Jaaa
Vad ska du göra idag: prata med älsklingen & blogga
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: i knät
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: halft
Favorit serie: One Tree Hill / gossip girl

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vilka är det?:S
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: på det mästa
Är du glad nu: Ja!
Var du glad igår: ja, ganska
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: just dance
Stockholm är: BÄSTA STADEN
Göteborg är: har inte vart där
Kan du sjunga: jag är bäst
Mer värt än guld: vänner & pengar
Spaghetti eller makaroner: italiensk pasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0