Såå ledsna ni kommer vara när ni fått höra att ni missat en oförglömlig fest !!

Japp, vi har det askul.. Efter o ha dansat typ hela kvällen har vi nu satt oss i soffan, vi snackar o ska typ snart sätta på nån film.. Nåra tråkmånsar har gått hem asså, de gick inte för att de inte ville vara kvar.. Vi bad dem att dra, för de paja stämningen, satt typ bara i F's rum för sig själva å pratade! Nu vill nåra att jag & F ska bestämma film, eftersom ingen vågar protestera när vi väljer filmer som bara vi gillar.. Puss & Godnatt !!


// H

Kommentarer
Postat av: Vicky

sv; ja jag har sänkt mig i väldigt många ämnen,

så jag måste plugga för att komma in på den linjen jag vill gå, (media).

Dessutom så festar jag, men inte på vardagar,

men på helger, hehe.

2008-10-15 @ 23:49:51
URL: http://vickyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0