Hemma igen

J hade fotbollsträning så jag gick hem. Han frågade om jag ville kolla men jag vill inte få IG på biologi. Har lätt för att lära mig saker men inte no. Imorgon är det PARTY(råka skriva lördag). Min kläning från forever kom idag. Är så jävla snygg. Är en sån som Kenza har fast i rosa. Älskar den. På lördag så kommer pappa hem från Dubai och mamma vill att vi ska äta på hans favoritresturang. Ska bli gott. Efter det så tänkte jag träffa H eller nån för att gå på bio. Var länge sen. Sen på söndag är det plåtning. En tidning från Norge ska göra ett repotage om hur det är att vara Sveriges Paris Hilton. H ska också vara med förstås. Pappa såg en ansökan när han var i Oslo och tänka att jag och nån kompis kanske ville ställa upp. Passar ju bra eftersom jag är sveriges Paris Hilton. En tjej ska också vara med från Norge. Ska bli skitkul. Min finne har minskat än aning. Yuippie. Skriver sen. Puss puss!!!!!!!!
// F

Kommentarer
Postat av: Kim

TACK, vad glad jag blir :)kul att du hittade hit..

2008-10-16 @ 19:12:31
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0