En FINNE

Har en finne på näsa. Vad ska jag göra??????? Brukar aldrig få finna men nu sitt en illröd på min näsa. Vet inte om jag vill gå till skolan men är tvungen. Har prövat att täcka den med concealer och den syns inte så mkt men den syns lite. MÅSTE köpa nåt medel efter skolan så den går bort. Så ju på fest på lördag och vill inte se ut som en häxa. Min pojkvän får inte se mig så här. Ska försöka att tecka den mer med foundation och concealer. Imorgon måste finnen ha försvunnit. På söndag ska jag plåtas till en tidning som heter nåt på g som bara finns i Norge. Dom ska göra repotage om hur det är att var Sveriges Paris Hilton. H är så klart också med. Hoppas verkligen att finnen har försvunnit tills dess annars så får jag be dom att sminka mig liiite extra. Ska bli sååå kul. Fast jag är van. Haha. Ha det bra. Puss puss!!!!!!!

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0